Your Cart

Δωρεάν Μεταφορικά εντός Αττικής υπό όρους!

Περισσότερα

έχετε απορίες?

📞 +30 210 2202706

📞 +30 2294 111029

📞 6977 225227

Social

Επιστροφές Proskal

Επιστροφές προϊόντων

Α) Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη

  • Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η κατωτέρω αναφερομένη προθεσμία (εντός 2 ημερών από την ημερομινεία παραλαβής) υπαναχώρησης με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής τους, κατόπιν συνεννόησης με την Proskal.gr, όπως και στις δύο ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
  • Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Proskal.gr.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης του τρόπου πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της Proskal.gr
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Proskal.gr διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Β) Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της Proskal.gr

  • Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της Proskal.gr μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο σε περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα.
  • Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με την Proskal.gr. 
  • Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. 
  • Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε, τότε η Proskal.gr δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. 
  • Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του. 
  • Η επιστροφή θα πραγματοποιείται με προσωπικό και μεταφορικά μέσα που επιλέγει η Proskal.gr 
  • Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα,θα πραγματοποιείται η επιστροφή των χρημάτων προς τον πελάτη.
  • Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης.(Δεν γίνετε επιστροφή χρημάτων το κόστος αποστολής) 
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Proskal.gr gr διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη. 

Γ) Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)

Σε περίπτωση επιστροφής των ελλατωματικών προϊόντων δε γίνεται επιστροφή χρημάτων, αλλά αντικατάστασή τους ή αντικατάσταση με άλλον προϊόν ίσης αξίας εάν έχει εξαντληθεί. Τα έξοδα επιστροφής του δέματος επιβαρύνουν την εταιρία, καθώς και τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος.

Επιστροφές γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι:

  1. Επικοινωνήσατε την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη με το κατάστημα Proskal.gr αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού αγοράς όπως και την αιτιολογία της επιστροφής.
  2. Όταν λάβετε μια αποστολή, πρέπει πρώτα να προβείτε στην εξόφληση της και να ελέγξτε την κατάσταση της και το περιεχόμενο με την παρουσία του εκπρόσωπου εταιρείας courier. Σε περίπτωση βλάβης ή ασυμφωνίας μεταξύ αποστολή και παραγγελίας θα πρέπει να συμπληρώσετε το <<πρωτόκολλο ζημία>>.
  3. Η βάση των καταγγελιών στο κατάστημα μας είναι αποστολή της «πρωτοκόλλου ζημίας» στην διεύθυνση info@Proskal.gr.

Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής(ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία. Όπου είναι εφικτό, η επιχείρηση μας θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος και θα επιστραφεί στον ΧΡΗΣΤΗ με επιβάρυνση της επιχείρησης μας.Η παραγγελία σας είναι 100% ασφαλισμένη μέχρι να φύγει από τις αποθήκες μας.

11. Εφαρμοστέο Δίκαιο και λοιποί όροι

Όλοι οι όροι του παρόντος είναι ουσιώδεις. Στην περίπτωση που οποιοσδήποτε όρος του παρόντος ή η εφαρμογή του κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, κηρυχθεί από αρμόδιο δικαστήριο ή αρχή άκυρος ή ανεφάρμοστος, οι υπόλοιποι όροι, καθώς και ο ως άνω όρος όπως αυτός εφαρμόζεται σε άλλες περιπτώσεις, παραμένουν σε ισχύ σε κάθε περίπτωση. Η Proskal.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί, συμπεριλαμβανομένων των παρόντων όρων, των τιμών και των περιγραφών των προϊόντων ή και να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα το σύνολο ή μέρος του παρόντος χωρίς προειδοποίηση προς τους χρήστες. Η ισχύς, εκτέλεση, ερμηνεία και τα αποτελέσματα του παρόντος ρυθμίζονται από το ελληνικό δίκαιο και τα δικαστήρια των Αθηνών έχουν την αποκλειστική δικαιοδοσία και αρμοδιότητα.

Δωρεάν μεταφορικά

Αττική αγορές €1500 άνω

Μεγάλη παρακαταθήκη

σε εξαρτήματα

Εγγύηση κατασκευαστή

χωρίς ψιλά γράμματα

100% Ασφαλείς αγορές

PayPal / MasterCard / Visa